12 oktober 2013

Saturday

Älskade lördag. Sovmorgon, ledigt... eller så inte. Steg upp sju-tiden idag så att jag skall vänja mig till måndagen då jag skall stiga upp klockan tre på natten. Imorgon skall jag stiga upp ännu tidigare än idag. Tycker inte alls om det. Dagen blir så lång och man kommer inte på nåt att göra, men tur att jag tycker om att städa och se på TVD.
Eftersom jag steg upp så tidigt idag åkte jag, Lotta och mamma genast på morgonen in till Hagalund på Galna Dagar. Hittade inte så mycket jag ville ha men lite saker jag behövde så det skall ni få bild på. Var in via Iso Omena också.
När vi kom hem åt vi och så gick jag ut och fotade lite. Älskar hösten och alla fina löv på marken. Det är så mysigt på nåt sätt. Sedan dess har jag ätit en massa gott, packat lite och sett på TVD.
Måste gå tidigt och lägga mig idag men före det har jag ännu en hel del att göra. Nu skall jag fortsätta se på TVD. Vi hörs imrogon!



Dagens inköp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar