13 oktober 2013

Bye bye Finland

Har varit uppe sedan klockan sex idag på morgonen. Kollade ett avsnitt TVD när jag vaknade och packade klart det mesta. Fixade också naglarna och lagade en del av läxorna jag fått från de lektioner jag missar på måndagen och tisdagen veckan efter höstlovet. Har haft alla kusiner och Cedric och Mixu på besök, så idag har det verkligen varit fullt upp.
Som sagt åker jag iväg till Cypern imorgon tidigt på morgonen. Har väckning klockan 3 på natten, så idag måste jag gå jätte tidigt och lägga mig. Jag kommer hem tisdagen den 22 oktober, alltså om ungefär en och en halv vecka. Jag kommer inte blogga under tiden då jag är i Cypern men jag skall försöka uppdatera min instagram varje dag. Får se om jag lyckas.
Idag skall jag ännu packa det sista, föra Doris till Elins familj som tar hand om henne då vi är borta, ta fotbad och fixa klart inför imorgon och sedan är det sovdags för mig. Måste väl säga bye bye Finland nu då. Vi hörs om en och en halv vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar