9 oktober 2013

Back on track

Nu är jag back on track igen. Datorn är äntligen tillbaka efter en massa besvär. Skulle ha kunnat skriva redan igår men såklart hade reparatören tappat bort vår laddare till datorn så jag hann inte göra någonting före den stängde av sig. Nu har vi då en lånad laddare så jag kan äntligen skriva inlägg och sätta in bilder igen. Märkte just när jag gick igenom mina bilder att jag egentligen inte har så många bra bilder som jag kan sätta in på bloggen, men några skall ni få i alla fall.
De närmaste dagarna har bestått mestadels av skola och TVD. Inte så mycket intressant att berätta om det. Idag var det en riktigt tung skoldag med gymnastik i regnet de två sista timmarna. Är redan helt slut fast vi är halvvägs i veckan. Tur att det är höstlov snart.
Imorgon åker jag dock till Nordis för att se på HIFK-TPS, så jag tror inte jag hinner blogga nåt imorgon men på fredagen får ni bilder från matchen. Vi hörs då!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar