26 oktober 2013

Ett halvt år sedan

Idag är det ett halvt år sedan min dröm gick i uppfyllelse. Jag tänker ännu varje dag hur lyckligt lottad jag är som fick se min största idol med egna ögon och höra honom med mina egna öron. Det är en kväll jag aldrig glömmer, en kväll jag somnade med ett leende på läpparna och glädjetårar i ögonen. Behöver inte se på alla bilder på internet, planscher på väggen eller videon på Youtube och drömma om att få se den killen. Kan se på mina egna bilder och egna videon och det känns förjävligt bra.
Jag kommer aldrig glömma stämingen, känslan eller hur jag skrek tillsammans med 13 tusen andra som är som jag. Kanske några inte var lika stora fans som jag men de erkänner säkert att det var en grym konsert och helt galet bra stämning.
Är en av 46 miljoner beliebers. Han vet inte ens om att jag existerar men han vet att vi alltid finns där för honom, no matter what.
Människor förändras och växer upp men han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Han jobbar hårt på att bli en bättre människa. Han gör det för oss, beliebers och för sig själv också såklart.
Det personliga sätt han talar till oss via twitter, den känslan då han säger att VI har vunnit pris TILLSAMMANS, den känlsan när han skänker miljontals dollar till välgörenhet gör mig knäsvag. Kan inte beskriva med ord hur bra människa han är.
Vi gör rekord på twitter och instagram. Vi gör rekord tillsammans. Jag talar om Justin Bieber ifall det var någon som missade det.




Kommer upp en video från konserten på min Instagram @sandrawecks idag så kika in där

Har inte bloggat om hur det är med mitt liv just nu och vad som hänt på en stund så kika in på bloggen lite senare så får ni ett sådant inlägg. Sedan är jag helt back on track igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar