26 oktober 2013

De senaste dagarna

Sedan jag kom hem från Cypern har det egentligen inte hänt nåt speciellt, förutom igår. Hade en helt ljuvlig dag/kväll/natt med tjejerna! På morgonen åkte vi med skolan på bok-, mat-, och musikmässa. Det var helt kul faktiskt. Åt oss mätta på smakprov från matmässan och bara gick omkring och tittade på alltmöjligt och köpte lite grejs. Efter det åkte jag, Malin, Susanna, Roosa, Erika och Lotta in till stan, till Rax för att äta. Och efter det gick vi till Kiasma för att göra ett bildkonst arbete. När vi sedan var klara där gick vi till Forum för att köpa Halloween saker till torsdagen. Vi ska alla se likadanna ut så det blir väl en kul grej. Shoppade lite annat också, var på café och talade om alltmöjligt! Dessa tjejer är guldvärda. När vi skulle hem gick vi på typ övervarv haha. Skrattade och skrek och var allmänt galna.
Bestämde sedan att Roosa kommer till oss övernatten. Stannade upp till halv sex på morgonen. Skulle verkligen inte bli så sent men vi hade kul. Åt lite gott, skypade och bara talade.
Idag har jag inte gjort nåt vettigt egentligen. Bara varit på datorn och sett på TVD. Måste börja göra nåt så småningom, mitt rum ser ut som ett bombnedslag.



Nytt - En vinröd (ja, inte svart) mössa från Gina Tricot

1 kommentar:

  1. jag vet att vi e guldvärda :D Du e me Sandra :)

    SvaraRadera