27 oktober 2013

Cozy Sunday

Hejsan bloggen! Har en skön söndag bakom mig och en skön kväll framför mig så denna dag är bra. På morgonen fick man ju sova en timme längre för klockorna ändrade till vintertid. Var lite råddig på morgonen när alla klockor var olika men ändrade dem sedan. Har också fotat lite idag, städat riktigt ordentligt som jag inte gjort på tre veckor, lagat läxor, bakat en kaka och så har mormor och morfar varit på besök. Har inte varit ut en enda gång idag men jag skyller på vädret och mörkret. Hur dåligt väder får det bli?
Nåja, nog om det. Hade tänkt fixa lite klart för en ny skolvecka idag, se på TVD och Solsidan som kommer idag. Sen ligger jag efter några avsnitt i Williams Lista så det måste jag också se på. Har inte några större planer än det. Blir väl de här vanliga söndagssysslorna.
Ni skall ha en bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar