28 oktober 2013

Music Mondays

Hello! Oj, vilken bra dag det har varit idag. Tycker det är så mysigt när det börjar skymma redan på eftermiddagen. När man kommer hem från skolan kan man byta till bekvämare kläder, tända ljus och mysa i rummet. Nu är det dock ganska svårt att få det mysigt i mitt rum när det just blev fullt med saker från tamburen. Mitt rum ligger bredvid alltså bredvid tamburen och vi renoverar där, så det kommer lite oljud därifrån när man skall lyssna på musik. Jätte kul måste jag säga!
Annars så har skoldagen gått snabbt och jag har haft trevliga lektioner. Började 10 och slutade 16 idag. Sedan dess har jag ätit, varit ut med hunden och nu lagar jag läxor och lyssnar på musik.
Snart är det dessutom november vilket innebär att jag fyller 16 år! Händer en massa roligt i november och december. Kan inte vänta!
Tyvärr har jag inga bilder från idag men ni ska få några bilder jag inte satt in från Cypern och JB:s tre senaste låtar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar