15 september 2013

White Walls

Hello! Sitter just nu och lagar ihop en önskelista jag skall ge till mamma och pappa. Jag fyller ju i början av november och så är det 100 dagar till jul, men varför är det så svårt att komma på vad man vill ha när man måste och sedan när man inte måste veta så har man en massa saker man önskar sig?
Nåja, men jag har gjort en hel del idag också och dagen är inte slut än så jag tid på mig att göra ännu mer. På morgonen var vi ut med Anni och hennes hund på en timmes promenad. Har också dammsugit och städat i rummet. Sen har jag tvättat mina simfötter, haha. Funderar på om jag skall ta med dem till Cypern. Skulle vara jätte kul att simma långt ut i havet men vi får se. Om det ryms kanske jag tar dem med.
Annat har jag inte gjort. Ser just nu på Jokerit-HIFK. Går inte bra alls men håller fortfarande tummarna.
Nu måste jag fortsätta med min önskelista. Sen blir det läxläsning och provläsning.
Har inga bilder så ni får en låt istället. Nu måste jag skärpa mig med fotograferandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar