16 september 2013

Sweater Weather

Måndagar är bra dagar för mig. Älskar att börja klockan 10 och sluta 16. Det känns som om dagen skulle vara jätte kort fast den är lika lång som den var då jag gick i högsatiet. Helt bra lektioner har jag på måndagen också så det är ju ett plus.
När jag kom hem idag väntade mina nya iPhone-laddare på bordet (ja, jag beställde flera). De går så lätt sönder så nu har jag på lager. Jag har också lagat läxor som tog jätte länge p.g.a. den fem sidor långa finskaläxan och så har jag övat lite på geografiprovet. Sen har jag plockat fram mina supermysiga tofflor och alla tröjor har jag satt längst fram i klädskåpet.
Har dock inga höstkläder som passar till årets "mode". Skulle vara kul med lite höstshopping.
Nåt annat har det inte hänt. Har varit en helt vanlig måndag för mig.
Senare blir det nog ett avsnitt TVD och kanske en kopp varm choklad till det. Måste ju njuta av hösten så länge den varar.

Imorgon kommer Maejor Alis och Justins officiella video till Lolly ut! Kan inte vänta :)



Tröjan är märket Rut m.fl. men finns på Bubbleroom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar