14 september 2013

Äntligen veckoslut

Hej! Som rubriken säger kan jag inte säga annat än att äntligen är det vecksolut. Har varit jätte trött hela veckan. Blev dessutom rätt sent igår.
Efter skolan kom jag hem. Jag lagade mig klar och åt. Sedan åkte vi in till stan, till Nordis för att fara och se på HIFK-Blues. Det var första matchen för IFK i Sm-liigan så jag tror det var därför spänningen var så hög i arenan. Förlorade dock 2-3 men kanske hade det med fredagen den 13:de att göra.
Annars var det jätte kul på matchen. Stötte på Peltonen och så hade vi en tyst minut i arenan för Murto som dog i augusti. Var ganska mäktigt när det var helt knäpptyst i en arena med över 7000 personer.
Kom hem efter 22, åt lite kvällsmål och kollade TVD.
Idag har jag varit till Lojo för att gå på loppis och handla. Köpte en tröja men den får ni bilder på senare. Farmor har varit och hälsa på och så har jag bakat en kaka. Har ätit en massa gott också så ikväll är det dags för en länk. Kanske ett par TVD avsnitt också, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar