22 september 2013

Sick

Nu är jag sjuk på riktigt. Har snuva, hosta och sjukt i halsen lite nu och då. Hoppas jag blir frisk till tisdagen då provveckan börjar. Morgondagen kan jag skippa om jag inte blir bättre.
Denna dag har bestått av provläsning, provläsning och ännu lite mera provläsning. Hälsokunskapen har jag satsat på idag. Har också ätit en massa gott och druckit flera koppar te. Städat och fixat lite i rummet (sällan, haha) har jag också. Och så har jag kollat runt lite på höstens trender. Hoppas på en resa till stan före jag åker iväg till Cypern med familjen, så att jag kan köpa någon tröja och kanske en gosig halsduk.
Vad annat skall jag göra idag då? Kolla X Factor på kvällen, men före det vet jag inte vad jag skall göra. Kanske kolla på en massa inspirations bilder på instagram. Det kan man aldrig få nog av.
Nu skall jag i alla fall fortsätta lite med läsningen.



Två bilder från den fina kvällen igår


Vad min söndag bestått av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar