21 september 2013

Ekenäsmarknad

Hello bloggen! Har haft en fartfylld fredag och en lördag som är motsatsen till det.
Igår var jag i skolan från 08-14. Kom hem halv fyra ungefär, åt och sedan åkte jag iväg till Ekenäsmarknaden med Lotta och Erika. Där träffade jag många kompisar jag inte sett på en tid och en massa bekanta. Det gör jag alltid! Efter markanden åkte vi till mormor och morfar och åt där. Sedan kom jag hem och bara tog det lugnt. Är nämligen sjuk. Ganska passligt till provveckan måste jag erkänna, men jag skall försöka få bort flunssan med te och godis. Det måste ju hjälpa, haha.
Idag har jag kollat så många TVD avsnitt att jag har tappat räkningen. Men det är skönt att bara göra exakt ingenting. Fast nu är det slut på det roliga för jag måste börja öva på hälsokunskap och geografi.
Har inga andra planer för kvällen förutom att X-Factor börjar igen så det skall jag se på.
Nu måste jag börja öva.


Ett litet kvällsmål från torsdagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar