23 september 2013

Home alone

Blev inte så mycket av den här dagen. Är ju sjuk så jag har varit hemma hela dagen. Jag har sett på tv, varit på datorn och på telefonen. Övat lite på prov har jag också för imorgon måste jag till skolan, som sjuk eller inte, för provveckan börjar och jag vill inte missa proven. Det blir bara problem då.
Har också gjort lite hemmasysslor och lagat klart för period 2. Kan inte förstå hur snabbt en period går. Känns som om vi började skolan för bara någon vecka sedan och det har gått ungefär en och en halv månad redan.
Och sen har jag såklart följt med Justins Believe Tour som fortsatte idag i Singapore. Så nu börjar det här att man följer med hans liv 24/7 igen, men det är kul!
Har bara provläsning å schemat ikväll så det blir en tråkig kväll för min del. Hoppas ni har en bättre kväll än jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar