25 september 2013

Provvecka

Hej! Skrev inget igår. Provveckan är igång så det är läsning som gäller precis hela tiden. Skriver detta inlägg i skolan som tidsinställt, för datorn är på service och skulle inte hinna skriva så mycket hemma heller för den delen. Har som sagt inte hänt så mycket alls den senaste tiden. Läst på prov och kollat nåt avsnitt TVD, man kan ju inte läsa precis hela tiden. Två första proven (hälsokunskap och geografi) har gått helt okej. Kanske inte så bra det skulle ha kunnat gå men jag nöjer mig med detta. Det är ju trots allt första provveckan för mig. Är fortfarande sjuk men jag kämpar i skolan med hostan och snuvan. Som om jag inte skulle ha en massa annat att tänka på just nu.
Imorgon är det franskaprov som gäller. Det är det lättaste provet under första perioden så det går väl bra.
Får se när vi hörs nästa gång. Kan gå en dag eller två tills nästa inlägg kommer upp.
Ni ska få musik istället för bilder. Har bildbrist igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar