1 oktober 2013

Long time no see

Efter en lång paus har man mycket att berätta. Datorn är inte tillbaka och den kommer inte heller förrän om 1-2 veckor. Får försöka klara mig med telefonen och iPaden. 
På den senaste tiden har det hänt en hel del. Provveckan tog slut idag och jag tycker det har gått helt bra i proven. Jag har dessutom fått 10 i franskakursen.
Har köpt lite nytt också så det skall jag visa när jag kan lägga in bilderna från kameran till datorn. Kommer laga ett inlägg med kollage från den tiden då datorn varit borta, då vi får datorn tillbaka. Kan lägga in videon och bilder som jag tagit med telefonen så det skall jag göra men mina kamerabilder får ni senare.
Sen har HIFK-reklamen kommit ut och så har vi beställt biljetter till HIFK-TPS så den matchen skall vi på den 10.10. 
Annars har jag bara pluggat och varit på länk. 
Idag började jag 9 och slutade 10 så det var en väldigt kort dag. Skrev bara ett prov och åkte sedan till syster för att hälsa på. Sedan dess har jag kollat några avsnitt TVD. Ska försöka dra mig ut på en länk idag och bara ta det lungt för det har jag inte gjort på en hel vecka.
Klicka HÄR för att komma till HIFK-reklamen! I nästa inlägg skall ni få bilder, jag lovar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar