7 september 2013

Med i IFK:s reklam

Ja, som rubriken säger är jag med i en reklam på tv:n! Vet dock inte när den kommer ut men jag berättar nog sen.
Efter skoldagens som var från 08-14 åkte jag hem en stund och sedan iväg till Helsingfors med familjen. Där for jag och Lotta först och satte upp Justin Biebers Heartbreaker Coming Soon-lappar lite överallt. Vi och många andra beliebers har gjort det så snart borde väl alla veta vad Heartbreaker är för nåt. Sedan åt vi på La Famiglia med familjen, moster med sambo och en familj från Åland.
Det var jätte trevligt! Hann dock inte stanna så länge för sedan måste vi skynda oss till Helsingin Jäähalli för att vara med i IFK:s reklam som kommer i tv:n. Det var en och en halv timme försenat så där satt vi men vi hade sällskap av några från vår skola så det var trevligt. Roligt var det att filma in reklamen också. Var högst 100 personer där, trodde det skulle vara fler men tur var det för det skulle ha blivit ganska råddigt med fler.
Efter det åkte vi ännu in till stan för att köpa lite gott och sen hem till mormors och morfars lägenhet. Där satt vi och väntade på pojkarna som var på Finland-Spanien. Var hemma ungefär 01:30. Var så trött att jag stupade genast i säng.
Nu skall ni få bilder från igår. Skriver om idag i morgondagens inlägg. Skulle bli alltför långt annars.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar