8 september 2013

Lördag + Söndag

Hejsan bloggen! Vad skall jag riktigt börja med att berätta? Tror jag berättar kort om gårdagen och sen om idag.
Sov inte länge mellan fredag och lördag så jag cyklade trött till Täkterdagen där jag mötte upp Elin . Var där tills det var slut, kom hem och åt och sedan for vi till Elin. Lagade lite picknik saker till oss och så cyklade vi till Känan. Fotade, talade och åt. Hade det riktigt kul.
På kvällen kollade vi två avsnitt av TVD och åt en massa gott bara för att vi kan.
Idag har jag bara varit hemma och gjort exakt ingenting. Kollat ett avsnitt av TVD. Just nu är grannen här och spelar Wii. Har lite att laga klart inför en ny skolvecka, läxor och föredrag. Veckan kommer nog gå snabbt för jag väntar så på fredagen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar