5 september 2013

Happy girl

Hejsan! Hann inte skriva nåt inlägg igår så därför satte jag in mitt Wishlist-inlägg.
Annars var jag i skolan från 08-16 igår. Sen kollade jag två avsnitt TVD och sen tog läxorna upp resten av kvällen.
Idag har jag också varit i skolan från 08-16. Hade dock ganska bra timmar så dagen gick snabbt. Dessutom är min godisstrejk slut, jag fick mina efterlängtade Skittles och så har jag fått en present av Erika som hon köpte i Tyskland. Så dagen har varit väldigt bra med andra ord.
Imorgon kommer jag inte hinna skriva nåt inlägg alls, men hinner säkert uppdatera instagram så det är bara att gå in på min instagram account @sandrawecks och kolla.
Åker till Helsingfors med familjen för att träffa moster med sambo och några andra som jag inte känner. Pojkarna skall och se på Finland- Spanien på Stadion och jag skall shoppa med Lotta. Eller shoppa och shoppa. Har inte några planer på att köpa nåt.
Klockan 19 imorgon skall jag med Lotta till IFK:s hall vid Stadion för att vara med i deras reklam på tv:n, kul kul :)
Nu skall ni få bilder från igår och idag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar