21 augusti 2013

The Vampire Diaries

Hello bloggen! Har haft en tung dag från 08-16 med fotboll i gymnastiken de två sista timmarna. Var hett ute men det var rätt så skönt i alla fall. Kom hem, åt och bytte till lite mer bekväma kläder. Kollade just klart det sista avsnittet av PLL före det blir paus. Men nu kan jag fortsätta se på TVD (The Vampire Diaries) som jag började på igår. Har sett två avsnitt och jag tycker det är jätte spännande och bra redan.
Har också packat lite till Breidablick. Måste ta alla saker till skolan på morgonen för vi åker redan efter maten i skolan. Kommer bli rätt så roligt tror jag! Har ju en superklass :)
Nu har jag en hel del att göra före det är läggdags så jag måste nog börja genast efter att jag skrivit detta inlägg. Blir ingen länk idag. Fullt ös, arbetslös you know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar