23 augusti 2013

Breidablick part 1

Hej igen bloggen! Kan inte säga annat än att jag har haft det jätte trevligt både igår och idag. Var ju på Breidablick för att vi (ettorna) skall lära känna varandra bättre och det gör jag faktiskt nu. Har gjort en massa roligt, skrattat ihjäl mig (ja, nästa då för jag lever än), simmat och badat bastu, lekt lekar på stranden och tagit en massa fina bilder.
Första dagen (igår) startade vi från skolan efter lunch så vi hade några lektioner på förmiddagen. Var framme i Breidablick passligt till mellanmålet. Efter det hände det en hel del. Vi spelade fotboll, åt, fotade, lekte lekar både inne och ute. Det var jätte kul tycker jag!
På kvällen simmade vi, fast kan inte riktigt säga att jag simmade för det var så kallt att jag bara hastigt doppade mig. Sen for vi i bastun och efter det grillade vi korv och sjöng. Somnade 3-tiden tror jag.
Idag har vi bara packat, ätit, haft stafetter, fotat lite och städat. Är hemma nu och är helt slut men vad gör det. Det här kommer säkert bli ett av de bästa minnena från gymnasiet. Tack till tjejerna i mitt rum, ni är guldvärda, puss ♥  och tack alla andra för ett oförglömligt minne.

Ni skall få många bilder idag men några imorgon också. Var beredda på oseriösa bilder.








Att stå på händer är alltid kul







Instagram: @sandrawecks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar