20 augusti 2013

Ett snabbt inlägg

Skrev just en lång text om vad jag gjorde igår vad jag gjort idag men ångrade mig sedan. Orkar inte skriva alla dagar vad jag har gjort, vad jag har haft för lektioner mm. Så jag berättar bara kort.
Har varit i skolan, ätit, lagat läxor och sovit. För omväxlingens skull var vi till simhallen igår. Lyckades faktiskt klämma in det i schemat. På söndag kväll lagade vi tygkassar. Lagade en Bieber-kass, konstigt va?
Idag var jag i skolan 8-16 men tur att jag hade konst de två sista timmarna. Skulle ha varit en jätte jobbig dag annars.
Har bara fotat och ätit sedan jag kom hem och nu sitter jag här.
Idag är min nionde dag utan godis, skräpmat mm. Känner mig nöjd, bara 16 dagar kvar då..
Tycker egentligen det inte är så jobbigt. Klart det är ibland då någon annan äter nåt gott bredvid eller då det bjuds men det har inte hänt än.
Efter det här blir det läxor och på kvällen blir det kanske en film. Får se om jag hinner.
Hoppas jag hinner skriva ett inlägg imorgon, har jätte fullt upp. Men annars blir det först till fredagen för vi åker till Breidablick på torsdagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar