18 augusti 2013

Don't let me go

Ibland är det roligt att se vad ni söker på i min blogg. Jag menar vad ni skriver in i "Sök i den här bloggen"-rutan. Ibland har någon sökt typ "Isac Elliot finlandssvensk" och "tsiga tsaga ifk". En del skrattar jag faktiskt åt men ni ska inte ta illa upp nu, det är ju bara roligt. Sen har det också kommit några vanliga som typ "stafettkarneval 2013" och "outfit". Kul att se att ni faktiskt använder den.
Men nu till idag. Sov länge igen. Älskar sovmorgnar! Sen åt jag morgonmål och lite senare for vi ut med grannen. For också och se på hans nya söta gerbiler.
Har också dammsugit, plastat böcker och nu lagar jag läxor.
Ska bara vara hemma idag, ska vila ut riktigt ordentligt. Börjar 10 imorgon, skönt med sovmorgon en dag i veckan och efter veckoslut dessutom.
Nästa vecka blir det Breidablick med klassen från torsdag till fredag och på lördagen kanske det blir en sväng till stan igen.
Nu måste jag fortsätta med läxorna, hejssvejs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar