28 augusti 2013

Serier

Bonjour bloggen! Tung skoldag bakom igen men snart är det veckoslut och då kan man vila riktigt ordentligt. Var i skolan från 08-16. Hade gymnastik de två sista timmarna och på franska lektionerna kollade Jenny, Susanna, Lotta och jag på PLL. Vi är ju fans så att säga.
När jag kom hem för två timmar sedan ungefär åt jag och vi såg just klart ett avsnitt av TVD.
Snart står det läxor på schemat och så skall jag hjälpa pappa med häcken och baka morotssemlor.
Något annat skall jag inte göra idag.
Har inte tagit några bilder på den senaste tiden så jag skall ge er två trailers. Första är The Vampire Diaries som jag börjat se på. Den andra är en trailer för den nya serien Ravenswood som är gjord av samma som gjorde Pretty Little Liars. Har på känn att den kommer bli bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar