29 augusti 2013

Throwback thursday

Hej! Sitter just nu och jobbar med mitt hälsokunskaps arbete om depression och smärta. Åt också för en stund sedan. Var i skolan från 08-16. Hade bara tråkiga timmar förutom franska och en timme med klassen. Händer inte så mycket i skolan just nu. Men imorgon är det fredag! Äntligen!
Veckosluten känns ännu bättre nu när man är trött efter alla 08-16 dagar. Har nog redan börjat vänja mig men vet inte om man någonsin kommer vänja sig helt och hållet. Men jag ska försöka gå tidigt och sova.
Har inte något extra att skriva om. Har ni några förslag?
Tänkte laga en ny Wishlist ännu den här veckan så ni får den antagligen på söndagen.
Ännu en sak tänkte jag skriva och det har att göra med Starbucks som skall öppna i stan. Det stod att det skulle öppna i augusti men nu har jag läst att det öppnar först i oktober-november. Så synd! Kan inte vänta mer.
Nu skall jag fortsätta med arbetet. Vi hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar