27 augusti 2013

Förändring

Hej! Har ni haft en bra tisdag? Min dag har varit lång och rätt så tung men också bra. Var i skolan från 08-16. Två sista lektionerna hade jag konst så det var skönt.
Kom hem och åt, det gör jag alltid för ni vet ju hurudan skolmaten är. Eller en del av er som läser min blogg vet i alla fall hurudan maten i skolan är. Idag var det dock köttbullar och det är gott!
Har rett upp i rummet och lagat läxor redan men jag skall ännu fortsätta skriva om depression.
Skall kolla TVD idag och bara ta det lugnt så som jag brukar.
Tänkte ännu sätta en bild på en förändring som skedde förra veckan. Jag har nämligen tvättat mina då bruna skor men nu vita i tvättmaskinen och de fungerade bra. Bättre än jag trodde. Förändringen är ganska stor tycker jag.


Före/Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar