14 juli 2013

The life of the dead is placed in the memory of the living

Jag skulle ju inte skriva ett inlägg idag men eftersom jag har tid så gör jag det i alla fall.
Hade en jätte bra kväll/natt igår. Skypade (skrivs det så?) till klockan 3 på natten med några trevliga personer. Åt en massa gott också! Fast det gör jag säkert idag och imorgon också, man måste ju äta nåt gott ibland, hehe :) Blir väl en liten godispaus efter sommarlovet.
Idag på morgonen fick jag höra att Cory Monteith har dött! Kan inte förstå att en 31 årings liv bara tar slut mitt i allt. Han skulle dessutom gifta sig med Lea Michele om bara två veckor! Vila i frid kära Cory och medlidande till Corys familj och vänner.


Vi trendar worldwide på twitter #RIPCoryMonteith och #StayStrongLea ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar