13 juli 2013

Sweden tomorrow

Godkväll bloggen! Sitter just nu i lekstugan och bloggar och lyssnar på musik medan Roosa och Lotta håller på med något här bredvid. Idag har jag varit ner till byn och handlat, sen kom vi hem och åt och så åkte vi till Ikea. Fick ett ljuvligt bedset, nya underkläder och lite nya lådor så jag kan fortsätta ordna i mitt skåp. Packade lite när jag kom hem för Roosa blir här övernatten och imorgon kväll åker vi till Åbo.
Roosa skall också på båten, tyvärr inte på samma som vi men vi ses i Sverige på ABBA-museumet. Kommer bli så jävla bra den här resan!
Vet inte vad vi ska göra nu ikväll men vi kommer säkert på nåt kul :)
Bloggar säkert inte alls imorgon men uppdaterar säkert instagram både imorgon och på måndagen. Kommer hem på tisdag morgon så jag bloggar på tisdag eftermiddag/kväll. Vi hörs då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar