2 juli 2013

Österbotten

Hej! Gud vad jag skriver sent igen men idag har det varit mycket att göra eftersom vi åker till Österbotten imorgon. På morgonen kollade jag och Lotta en Harry Potter igen. Sen har vi tjänat lite när vi målade det sista av huset. Det tog jätte länge och efter det for vi till Iso Omena och handlade lite. Köpte ett par låga Converse så nu är det borta från min Wishlist.
När jag kom hem för under en timme sedan började jag packa som aldrig förut. Jag tror jag aldrig packat så här snabbt men nu är det bara det sista kvar.
Imorgon på morgonen är det sista dagen jobb före Österbotten. Skriver kanske ett inlägg i bilen. Tar ju typ 5-6 timmar till Nykarleby. Nu måste jag fortsätta med packandet och sen blir det mudcake, vi hörs!








Som ni kanske märker har Conversen fått en ny "design". Den röda texten där det står Convesre är ny. Tyckte nog själv mer om de gamla men det fanns inte min storlek så jag måste ta de nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar