1 juli 2013

July

Hej! Förlåt för att jag skriver sent igen men jag gick just igenom lite bilder och videon från konserten i en timme och glömde helt bort att jag gick på datorn för att skriva ett blogginlägg om den här dagen.
Idag är det ju första juli och den bästa månaden på hela året typ. Händer en massa skoj nu i juli så jag ser verkligen framemot den här månaden.
Har plockat jordgubbar idag, sett på Harry Potter och bara slöat. Var meningen att jag skulle packa men min det blev inte riktigt så, hehe :)
Ikväll börjar jag på riktigt med packandet och så skall jag tvätta Doris.
Vet inte riktigt hur det blir med bloggandet när jag är i Österbotten men jag skall föröka slänga in ett inlägg nu och då. Dock är jag ju bara där 5 dagar men jag lovar att skriva i alla fall ett. Ciao!




Ny favoritplats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar