3 juli 2013

På väg

Hej! Sitter i bilen just nu på väg till stugan i Österbotten och skriver på iPaden så inlägget kommer inte ha så många bilder och så ser de kanske lite annorlunda ut men det går väl helt bra så här också. Vill inte lämna flera dagar i rad utan att ha bloggat för jag tycker om att blogga.
Men i varje fall så jobbade jag från 8-11 idag på morgonen och så fick jag min lön. När vi kom hem från jobbet packade vi klart det sista och åt och klockan 14 startade vi hemmifrån.
Har sett en del av Pretty Little Liars här i bilen men om det inte stärvar så laddar det så kunde bara se de första 15 minuterna. Sen har jag bara varit på Instagram, Facebook och Twitter och så har vi stannat på två ställen.
Om en timme är vi framme.


Så här ser min Wishlist ut just nu. Som nästa är parfymen. Det kan jag lova er! Som jag skrev tidigare så tog jag bort iPhone 5:an från listan för det är någonting jag inte egentligen behöver/vill ha just nu för min iPhone 4s är bara under ett år gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar