29 juli 2013

Monday

Som ni ser har jag ändrat lite på bloggen. Tröttnade på den gamla designen så jag gjorde en enkel design den här gången. Jag är inte riktigt nöjd än men designen är inte klar heller för den delen. Fixar lite hela tiden så den blir väl typ aldrig klar.
Har inte gjort så mycket annat idag, bara tvättat lite kläder som jag hade med till stugan.
Tänkte fortsätta med att sortera i mitt skåp. Började ju före vi for till stugan.
Imorgon kommer kläderna vi beställt och på onsdagen skall jag till frissan. Har som planer att klippa bort en hel del slitet så det kan bli mycket kortare än vad det är nu men det ser jag sen.
Nu skall ni få bilder från stugan, sen måste jag börja sortera bilder så att jag beställa hem bilderna från Sverige och börja laga på mitt resealbum. Vi hörs imorgon!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar