30 juli 2013

Hollister

Hej bloggen! Vad deppig man blir när det är så dåligt väder där ute. Är det faktiskt sommar? Hoppas jag får ta tillbaka det jag sade för i slutet på veckan skulle det väl bli fint väder. Hoppas, eftersom nästa vecka är sista veckan på sommarlovet. Skulle vara riktigt skönt med 30 grader och sol.
Idag har jag inte gjort nåt speciellt, fotat lite inspiratons bilder och bara slöat. Hollisterkläderna har äntligen kommit så nu är det bestyret över.
Igår kväll fixade jag en till grej till hit till bloggen. Om ni inte märkt redan så finns det på höger sida under "Om mig" en Instagram spalt där det finns de sex nyaste Instagram bilderna. Så de som inte har Instagram kan ju kolla där.



Nu är det så att t-skjortan sitter perfekt men shortsen är för stora till mig. Shortsen är storlek M (38-40) och jag säljer dem för 25 euro med postkostnader. Har dem också till salu på en annan sida så om du vill köpa skriv snabbt via fb, instagram, kik: thedreamersandra eller per meddelande. SÅLD. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar