31 juli 2013

We make a living by what we get, but we make a life by what we give

Hej! Igår kväll for jag till Iso Omena med familjen och handlade lite. Köpte bara hårsnoddar och underkläder, inget intressant att lägga bild på alltså.
Idag på morgonen steg jag upp med Lotta som skulle på jobb och så cyklade jag ner till frissan. Klippte bara topparna så det blev inte så stor förändring. Efter det for jag till kyrkan och hälsade på Lotta. Efter det har det inte hänt så mycket men när Lotta kommer hem om en stund skall vi kolla nyaste avsnittet av PLL och så far vi kanske på länk på kvällen. Får se vad annat det händer. Knappast nåt intressant. Vi hörs imorgon!



När man inte har varit till frissan på nästan ett år är det väl dags att gå. Så här risigt var mitt hår före frissan. Ser mycket friskare ut nu efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar