28 juli 2013

Powerpark

Hej! Sitter just nu i bilen och har lite mer än en timme kvar (tror jag). Startade lite efter 10 idag men vi har stannat fyra gånger. Första gången stannade vi i Powerpark. Där var vi en timme eftersom vi körde go-cart i Europas största go-cart hall. Var ganska coolt tycker jag. Gick dock inte så bra för mig. Körde ut en gång och fastnade i sidan på banan så jag slapp inte därifrån. Sen tänkte jag köra på honom som hjälpte mig därifrån och så fick mina nya vita converse lite skromor och svart på sig. För övrigt gick det helt okej. Har stannat för att äta och gå ut med hunden de andra gångerna vi stannade. Sen har jag också fixat min kursbricka till gymnasiet och inte så mycket mer än det faktiskt. Ikväll skall jag bara mysa framför nåt tv-program jag missat. Är lite efter just nu eftersom jag inte sett på tv på 11 dagar (!!)
Imorgon måste vi fixa lite ärenden. Har varit lite problem med Hollister-beställningen eftersom ingen har varit hemma men jag hoppas det fixar sig så fort som möjligt. Nu skall jag sluta här! Ni får bilder från min systemkamera imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar