1 juni 2013

Skolavslutning

Idag har det släppts många tårar och så har jag också varit gladare än någonsin för äntligen är det sommarlov! På morgonen hade vi skolavslutning. Har fått tre rosor idag, en från skolan, en av mamma och pappa och en av min gudmor. När skolavslutningen var slut och alla nior samlades i mediateket började jag gråta. Var som tur inte den ända som grät. Det var så sorgligt att lämna sin klass. Vår "9a" finns inte mer. Nästa år är alla i olika skolor men hälften av min klass kommer till samma gymnasie som jag, så det är bra. Fick ett bra betyg och ett stipendie från Lions. Efter skolavslutningen for vi till Gigantti och köpte en Nikon D3200 till mig och en till Lotta. Sen dess har jag fotat en massa bilder :) Älskar verkligen min nya kamera!
Fick den ju inte helt utan jag betalar nog största delen av den själv.
Åt jätte god mat idag, dagen till ära. Har också hunnit vara hos mina kusiner.
Har inga planer för ikväll. Har Ben&Jerry's och chips så det blir väl tv-kväll för min del!
Nu ska ni få lite bra bilder för en gångs skull, hörs imorgon!






New baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar