31 maj 2013

Sista skoldagen i grundskolan

Sista skoldagen i grundskolan är avklarad! Känns helt bra men ändå ledsamt eftersom det innebär att klassen som man varit med i tre år splittras. Dessutom har min klass varit den absolut bästa klassen med inget bråk eller nåt sånt!
Men till igår. Igår kväll var jag ju med familjen och kollade Hangover part 3. Den var nog jätte bra, precis som 1:an och 2:an. Efter bion åkte vi hem och jag packade upp det sista från resan.
Idag har det varit min turdag. Har haft det jätte bra i skolan och när jag kom hem klockan 13 väntade min JB-bok på mig. Nu är det bara att börja läsa!
I skolan hade vi först en klassföreståndartimme där vi fick ut våra sista häften och lite lappar och sånt. Andra timmen åt vi mudcake och glass i matsalen. Tredje och fjärde timmarna bestod av kyrka, generalrepetition inför morgondagen och Grön Flagg seremoni. Fick tre glassar idag, mudcake och 30 stycken Karl Fazer från hejarklacken. Usch vad mycket gott man har ätit idag :) Fick ett diplom i Grön Flagg också.
Imorgon är det skolavslutning. Vi får ut våra avgångs betyg och gråter lite för det är så sorgligt att lämna 9a.
Vi hörs imorgon!


Throwback till Åland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar