2 juni 2013

If it doesn't break your heart, it isn't love

Vilket superväder där ute! Har varit jätte hett hela dagen. Började med att plocka ved med pappa på förmiddagen och jag höll på att dö av hetta. Nej, men nästan i alla fall! Har också fotat en massa idag men det är ju nästan självklart. Fotade mitt rum lite så ni ska få bilder på det idag kväll eller imorgon. Sen har jag läst och rett upp ett skåp i rummet. Inte så mycket mer än det faktiskt. Eller ja, vi har beställt en Sverige-resa eftersom pappa lovade att vi skulle åka till Sverige nu på sommarlovet. Blir en resa med mest shopping men sen skall vi också åka till ABBA-museumet :) Fast den resan blir först i mitten av juli så det är över en månad dit. Om en stund kommer Cedric och Mixu hit. Ikväll vet jag inte vad jag skall göra riktigt.
Det var min dag. Kommer antagligen inte hända så mycket nu i början av sommarlovet men från den 17.6 framåt blir det fullt upp hela sommarlovet.
Vi hörs!


Vad min dag bestått av


Idag åker vinterpälsen av, haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar