3 juni 2013

Safe Haven

Hello bloggen! Haft en bra början på sommarlovet? Det har jag. Lite tråkig men det är skönt ibland. Idag har jag kollat på Vicoria's Secret Fashion show där Justin var med och sjöng. Sen har jag bakat kladdkaka och sett en film som heter Safe Haven och den var riktigt bra tycker jag. Har inte orkat vara ute så mycket för det är ju jätte varmt men jag var just ute och fotade lite. Imorgon skall jag på något möte där de berättar vad man gör i Vägkyrkan eftersom jag har jobb där om mindre än två veckor så är det ju bra att veta vad man skall göra där, haha. Har inte nåt mer att tillägga just nu men skriv gärna en kommentar om ni har något tips på vad jag skall blogga om för jag har ingen aning om vad ni läsare gillar! Vi hörs :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar