15 maj 2013

You can't have a better tomorrow if you're always thinking about yesterday

Hey! De som såg matchen igår märkte nog säkert att det inte var någon bra match. Spelet var rätt så tråkigt och Finland vann på övertid, trodde dock att det skulle vara en lätt match för dem men tydligen inte. Det som var bra var i alla fall att de vann Helsinki lohkon! Efter det kollade jag ju på Eurovision, slutade först på natten så idag har jag varit jätte trött. Mina favoriter från gårdagen var Irland, Belgien och Danmark. Vem var er favorit/era favoriter?
Idag då? Jag har haft en vanlig dag med huslig ekonomi och matematikprov plus en del tråkiga lektioner. Var dock i datasalen två timmar och sista timmen var helt okej. I hussan lagade vi en massa gott, rullade hem typ, haha :) Från och med idag har de nior som är med i hejarklacken bara 5 normala skoldagar kvar, alltså en skolvecka! Taggar sommarlov för fullt, fast jag har ganska mycket sommarjobb men vad gör det. Sommar är det ju i alla fall.
När jag kom hem bytte jag till shorts och solade sedan på terassen. Har inte gjort nåt vettigt idag, trots att jag har massor med saker jag borde göra. Måste öva på engelskaprov, fixa klart för imorgon och så kommer det Grey's Anatomy som jag inte vill missa mm. Kanske bäst att jag slutar här och gör nåt av det jag räknade upp just. Vi hörs imorgon! Missa inte Eurovisions låtarna längst ner -->



@thedreamersandra


Belgien


Danmark


Irland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar