16 maj 2013

Live for the moment, not the memory

Hejsan sommar! NU är sommaren här påriktigt. Det var 20+ grader idag och vi var mycket ute i skolan. Första timmen kollade vi på en film. Andra timmen jobbade vi med våra fysikarbeten. Tredje timmen var vi med vår religions lärare på glass i byn. Fick två glassar dessutom, haha! Hade sista lektionen religion idag i hela höstadiet vilket var rätt så skönt :) Fjärde timmen gjorde vi uppgifter i finskan. På de två sista franska lektionerna i högstadiet for vi till hussan och lagade ost-fondue. Det var helt okej nog!
När jag kom hem höll jag på att dö av hetta i bussen. Älskar Ingå-bussarna! När jag äntligen var hemma läste jag och Lotta på engelskaprovet ute i solen. Har sista provet imorgon men jag har ännu en hel del uppgifter och sånt som skall lämnas in. Nu är det bara fyra normala skoldagar kvar. Usch vad tiden går! Kommer få ledsamt efter min klass. 9a är den bästa klassen man kan ha!
Snart kommer vår granne hit och ikväll taggar jag ishockey och Eurovision, vilket betyder att det blir sent idag igen men vad gör det. Sen skall jag försöka hinna öva lite mer på engelskaprovet också!
Nu måste jag sticka, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar