14 maj 2013

The best way to make your dreams come true, is to wake up

Hello bloggen! Ni vet säkert vad som gäller idag! Ja, det är ishockey för min del. Tur att det kommer idag, tycker det var jätte länge sedan förra gången. Idag vinner Finland ganska säkert, så det blir nog en bra match!
Annars då? Jag har varit i skolan precis som alla andra vanliga dagar. Hade nog en jätte slö dag eftersom det var så många borta från klassen idag. Första timmen var det någon grupp från Vasa och uppträdde i vår skola. De kunde sin grej liksom. De var ganska bra också. Sen hade vi en vikare i elevhandledningen och det råkade vara vår matematik lärare så vi gick igenom några uppgifter eftersom vi har prov imorgon!
Sen var finskan och engelskan bra timmar. Till sist hade jag biologi där vi gick ut och solade den andra timmen, skööönt :)
Sen jag kommit hem har jag inte orkat göra någonting. Jag är super trött, orkade inte ens gå ut och sola som jag hade planerat. Men ikväll väntar matematikboken, ishockey och Eurovision! Fullt upp, once again. Vi hör imorgon!






Förlåt att jag sätter blom-bilder hela tiden men jag älskar att fota blommor, i alla fall nu på våren/sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar