13 maj 2013

Come and get it

Hejsan! Vilken dag det har varit dag. På ett bra sätt alltså. I gymnastiken spelade vi boboll och det var roligt. Det tycker jag verkligen om! Det var jätte bra väder också så det var skönt att vara ute. Sen hade jag modersmål och sen en timme hejarklacksmöte, vilket var kul, as always. Sen hade jag ännu matematik och fysik. Efter skolan hade vi möte med ledarna där vi jobbade på maskoten. Ser nog inte ut som det den ska bli ännu men snart gör den nog det. När jag kom hem åt jag tortillas och det var min dag i helhet. Har inte hänt nåt speciellt. Det ända som har varit konstigt är vädret. Ett tiden idag var det över 20 grader och solen sken på för fullt. Nu när jag kom hem regnade det och det var helt sjukt kallt, konstigt!
Vet ni dessutom vad det är för dag idag? Mikael Granlunds ilmaveivi har två års födelsedag idag, vilket betyder att för exact två år sedan gjorde Mikael Granlund en ilmaveivi mot Ryssland. Nu är han dessutom tillbaka i Finlands landslag  vilket är hur bra som helst :)
Här får ni en låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar