12 maj 2013

Stress

Hej söndag! Känns rätt så bra att det är söndag men samtidigt så känns det inte bra eftersom imorgon är det skola igen. Dock är morgondagen en bra dag. Inte tung och inte tråkig heller. Hejarklacksmöte har vi dessutom.
Idag har jag gjort ganska mycket här hemma på gården och inne. Jag har varit med ute och hjälpt till lite, hjälpt till här inne, strykt mina kläder och så har vi alla varit till farmor och hälsa på. Där äter man alltid så mycket gott att jag är fortfarande mätt! Jag har också lagat mitt franska-arbete och snart skall jag dammsuga hela huset. Standard söndag alltså.
På kvällen tänkte jag och Lotta kolla en film som heter 21&over.
Nästa vecka blir jobbig. Två prov och hejarklacksledarmöte efter skolan imorgon. Nästa vecka har vi dessutom våra två sista franska lektioner och den sista religion lektionen så det är rätt så skönt och på tisdagen och torsdagen kommer det Eurovision deltävlingar och på lördagen Eurovision final. Sen kommer det ju en del Finlands matcher också som jag inte kan missa. Det var kort om nästa vecka. Men jag bloggar antagligen varje dag i alla fall, trots att det är så mycket som händer :)
Nu skall jag gå och dammsuga. Vi hörs imorgon efter mötet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar