11 maj 2013

It's very simple, just believe it

Woopwoop! Finland vann just Österrike 7-2. Kan det gå bättre? Och igår var det också en superbra match för Finland vann Ryssland och gissa hur bra det kändes? Det var helt otroligt!
Igår kväll färgade jag och Lotta våra Dr Denim jeans back to black. Så nu är de mycket svartare än förut, har tyvärr inga för och efter bilder men det fungerar hur bra som helst att färga byxor! Hade inte gjort det förut men nu vet jag att det går bra.
Idag har jag varit till Hagalund och Iso Omena med mamma och Lotta. Köpte dock inte så mycket eftersom jag sparar pengar till klassresan och sommaren. När vi kom hem åt vi och sen stannade jag ute en stund i solen och missade första perioden av ishockeyn. Andra och tredje perioderna kollade jag inte så noga heller men man hör ju nog när det blir mål. Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra men i kväll skall jag se på Amazing Race och fangirla lite, haha!
Ni ska ha en bra lördag kväll! Här får ni lite bilder från idag:


Använde dessa skor för första gången idag och de var super bekväma!


Glass igen, haha :)



Både bikinin och kors-örhängena köpte jag inne på Cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar