10 maj 2013

#babyto1billion

Ciao! Haft en super bra dag idag. Orsakerna är nog fint väder, famsteg i hejarklacken och så är det ju fredag :) På morgonen hade vi bollspel i gymnastiken och sista timmen hade vi hejarklacksövningar. Det gick jätte bra. Bara alla skulle vara på plats samtidigt skulle det vara perfekt men vad kan man göra åt den saken? Hur som hellst så var jag ner till byn efter skolan och köpte morsdagspresent till mamma och en glass. Sällan, tänker ni väl, haha! Sen när jag kom hem lagade jag och Lotta mat till hela familjen och sen dess har jag suttit här och krånglat med en ny deisgn på bloggen. Har sett en blogg jag tycker är jätte snygg men jag får den inte ens att se liknande ut, suck.
Om en stund skall jag dock göra nåt annat och ikväll kommer det Finland-Ryssland! Taggade är vi alla :) Här får ni några bilder och till sist Baby för idag är det den dagen vi beliebers försöker få den till 1 miljard så snälla kolla, tack!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar