9 maj 2013

Justin: All I need is a beauty and a beat. Me: All I need is a Bieber meet and greet

Hejsan! 10 normala skoldagar kvar till lov, tack gode gud för det! Fast idag har det inte verkat så somrigt, inte nu i alla fall. På dagen var det åsk-hetta och man kände riktigt hur hett det var. Då var jag för det mesta ute, planterade lite blommor och sånt. Åt ute idag också :)
För övrigt har jag sett på en Harry Potter-film och fixat mina gymnasie-kurser klara. Får se om jag har fyllt i på rätt sätt, haha!
Ikväll kommer det ju inte ishockey men eftersom jag missade Grey's Anatomy igår så ska jag kolla på det idag. Tyvärr så förlorade ju Finland igår men det gick bra i början i alla fall. Man kan ju inte vinna hela tiden så igår var den tiden då de inte vann och jag tror den tiden är imorgon också eftersom de spelar mot Ryssland men det får vi se sen, man kan ju alltid hoppas på vinst!
Här får ni lite blandat från idag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar