8 maj 2013

A friend walks in when everybody else walks out

Hello bloggen! Den efterlängtade sommaren är äntligen här! När jag kom hem från skolan låg jag i över en timme på terassen och solade, guldvärt :)
I skolan var det en rätt så normal dag. Kollade film de två första timmarna. Sen hade jag matematik och två timmar huslig ekonomi där vi lagade pizza, cupcakes och rulltårta! Gott gott. Sista timmen hade jag modersmål.
Som sagt var jag ute efter skolan och solade. Sen dess har jag packat upp skolväskan och så åt jag just. Vet inte vad jag skall göra nu men ikväll taggar jag ishockey, Finland-USA blir det. Får se hur det går men jag kan nog inte säga med säkerhet att Finland vinner. Men man vet aldrig så det får man se sen :)
Imorgon är det äntligen ledigt och på fredagen har vi skola igen. Förstår inte varför vi inte har ledigt när så många andra skolor har det. Men nu måste jag nog göra nåt annat. Ni skall ha en bra kväll!

 


Dagens klädval

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar