7 maj 2013

As long as you love me, everything is gonna be alright and if you believe right here I will probably fall and die in your arms

Hej! Beliebers fattar rubriken men jag kan ju berätta vad som är grejen med den i alla fall.
I rubriken finns namnet på sex stycken av Justins låtar så jag tycker den passar bra för mig!
Idag har det varit en väldigt lång dag. Jag började skolan med fyra tråkiga timmar, fick ute ett prov och skrev ett förhör. De två sista timmarna var det info för alla som skall till Virkby Gymnasium. De berättade alltmöjligt om scheman och sånt och det var inte allt för lätt att förstå men jag fattade det lite bättre när jag lämnade skolan. Lämnade inte skolan bokstavligen eftersom vi hade hejarklacksmöte för ledarna efter skolan där vi lärde oss ramsorna lite bättre och lagade på maskoten :) Hoppas den bli bra, jag tror nog det! Efter det kom mamma och sökte mig och Lotta och så for vi och tog hem våra saker från Karisma som vi haft där i en vecka.
Sen dess har jag inte gjort någonting, bara packat upp väskan och snart skall jag laga läxor och fixa allt klart inför en ny skoldag. På torsdagen har vi ju ledigt så det ska bli riktigt skönt! Synd att de har lovat dåligt väder. Då kan man ju inte vara ute!
Har inte så mycket att tillägga just nu. Vi hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar