6 maj 2013

It's never too late, never too late to start over, never too late to be happy

Hejsan! Igår gjorde jag lite alltmöjligt på sidan om vad jag skrev i bloggen. Jag var ute med vår granne och skrev brev till mormor och morfar. Vi skickar alltid ett brev varannan månad till dem för de tycker om att få brev så vi har fått det som en uppgift.
Idag då? Jag har haft en bra dag. Lite tråkig men bra. Skoldagen började med droginfo två timmar i stället för gymnastik. Det var helt intressant och bra så det gillade jag.
Sen hade jag fyra tråkiga lektioner. Var med i en matematiktävling på matematik timmen. Fick också ut tre prov, eller två egentligen plus ett modersmåls arbete. I mitt fysik prov fick jag 7- vilket jag är helt nöjd med med tanke på vad jag trodde jag skulle få. Hälsokunskaps provet är jag inte nöjd med men modersmåls arbetet är jag nöjd med så sist och slutligen är jag helt nöjd med mina prestationer i alla fall :)
När jag kom hem gick jag ut med hunden. Sen åt jag ett gott mellanmål och slöade framför tv:n som vanligt. Sedan dess har jag bara packat upp skolväskan och slöat lite till. Har inga prov den här veckan så jag har mycket tid för slöas, haha!
Ikväll kommer det ishockey igen så jag är väldigt taggad för det :) Ska dessutom laga mitt sista rese-inlägg så ni får det lite senrae. Hoppas ni har en bra kväll, vi hörs imorgon!
Bildbrist, jao :)

Banda till 1:20 så ser ni i lyricsen att Pibull sjunger Helsinki, Finland. Visste inte om det förrän Lotta berättade att hon hade läst det någonstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar