5 maj 2013

If you don't have faith, there's nothing worth believing

Hello! Och nu börjar jag med att säga att Finland vann igår igen men det vet väl alla redan eftersom det sprids ganska snabbt i vårt lilla land.
Idag skriver jag ett inlägg lite tidigare eftersom jag har ganska mycket att göra på kvällen! Bokrapporten måste skrivas klart, finskaarbetet skall göras och likaså franskaarbetet. Sen måste jag fixa klart för imorgon och packa väskan. Så därför skriver jag ett inlägg tidigare än vanligt.
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att städat som jag alltid gör på söndagar. Har rett upp i mitt rum och städat lite annat här i huset. Bakat mockarutor har jag också. Cedric och Mixu var just här på kaffe :) Idag är det dessutom #AATWvideoDAY vilket betyder att man skall kolla så mycket som möjligt på denna video! (Klicka på ordet denna så får ni se vad det är för video, hihi!)
Nu måste jag börja med alla arbeten så att jag hinner göra dom idag. Vi hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar